Garantie en klachten
Zoals u van ons mag verwachten doen wij er alles aan om alle gemaakte afspraken na te komen en de producten in perfecte staat bij u af te leveren. Soms doen zich er zoals bij ieder bedrijf situaties voor die buiten onze macht staan, maar welke wij graag samen met u naar tevredenheid oplossen. We vragen u in iedere situatie van onvrede zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat we passende maatregelen kunnen nemen.
Garantie
Alle producten die wij aanbieden zijn minimaal voorzien van de wettelijke 2 jaar garantie. In sommige gevallen biedt de fabrikant extra garantie. Indien dit het geval is wordt dit op de productpagina kenbaar gemaakt.
In het geval dat er onverhoopt een defect wordt geconstateerd vragen wij u dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen de wettelijke verplichting om 2 maanden na constatering het defect te melden.
De meeste aangeboden producten hebben een zogenaamde on-site repair garantie welke wordt aangeboden door de fabrikant. Dit houdt in dat de fabrikant kostenloos een monteur langs u stuurt om een diagnose te stellen van de aard van het probleem. In de meeste gevallen vragen wij u dan ook direct contact op te nemen met de fabrikant van het product. Niet omdat wij u niet verder willen of kunnen helpen, maar simpelweg omdat u dan met uw agenda bij de hand een reparatieafspraak kunt maken.
Klachten
We vinden het enorm vervelend als u bij dit kopje terecht bent gekomen. Dit betekend waarschijnlijk dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals gehoopt. We willen u graag zo goed mogelijk helpen en vragen u contact met ons op te nemen en de aard van uw slechte ervaring aan ons te uitten. Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem te verhelpen. We willen je dan ook vragen om ons kenbaar te maken wat er aan de hand is door middel van een bericht aan info@apparatenman.nl
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@apparatenman.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie